Sabtu, 22 Februari 2014

Cubaan Untuk Gagalkan Kuliah Ust Badrulamin

Posting aku yang lepas mencatatkan isi-isi penting kuliah maghrib Ustaz Badrulamin di masjid khariah aku....

Kuliah Ust Badrulamin telah dirancang lama oleh pihak AJK masjid ....jadi 7 februari 2014 beliau boleh hadir ke masjid khariah aku.....

Ada pihak-pihak jahil yang bersahabat dengan iblis telah berusaha bersungguh - sungguh untuk menghalang kuliah itu dijalankan...alasan diberikan mereka ialah Ust Badrulamin seorang politician....

Geng-geng melayu bermazhab iblis ini telah mempergunakan pihak-pihak tertentu untuk menekan AJK masjid untuk membatalkan kuliah tersebut.....Tetapi AJK masjid tegas dan telah mengabaikan tekanan pihak - pihak iblis ini dan akhirnya kuliah berjaya diadakan.....

Aku pun bimbang juga jika perkara tidak diingini berlaku pada malam itu tapi syukur ALLAH telah memelihara majlis ilmu tersebut dan ia telah berjalan dengan selamat dan aman...

Ust Badrulamin tidak menyentuh pun hal politik semasa dalam kuliah beliau....yang geng melayu bermazhab iblis takut sangat tu aku pun hairan juga...geng melayu bermazhab iblis ni mereka bukan ada kelulusan apa-apa pun hanyalah samseng kampung......




Tiada ulasan:

Catat Ulasan