Isnin, 6 April 2009

Kenangan masa zaman sekolah rendah 4

Masa dalam darjah 3 subjek yang paling aku minat ialah lukisan . Mungkin sebab senang sangat kot. Aku bukannya pandai melukis pun tapi kalau time subjek lukisan selalu aku lukis corak then buboh colour campur-campur.

Subjek lain aku boleh sikit-sikit. Tapi kalau time exam , result aku mesti corot ke belakang .

Dalam seminggu aku bersekolah hari yang paling aku best ialah hari Khamis sebab hari itu mak cik aku akan hantar aku pulang ke rumah mak aku di Kobah . Hari yang paling aku benci ialah hari Sabtu sebab hari tu pula mak cik aku akan datang ambil aku ke rumah dia di Jalan Kuala Kedah atau lebih dikenali dengan nama Tambak Bunga .

Aku tinggal di rumah mak cik aku ni sampailah aku tingkatan lima . Rutin mingguan aku pun tak banyak berubah dari sekolah rendah hinggalah ke sekolah menengah. Hari Khamis pulang ke Kobah hari Sabtu datang semula ke Tambak Bunga. Kadang-kadang kalau ayah aku free hari Sabtu dialah yang hantarkan ke rumah mak cik .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan