Selasa, 28 Julai 2009

13 Tahun Lalu....

13 tahun yang lalu iaitu pada tahun 1996 selepas graduate dari USM aku telah mendapat tawaran kerja di sebuah syarikat swasta yang beribu pejabat di Kota Bharu , Kelantan. Pada mulanya aku rasa berat juga nak ke sana tambahan pula famili aku tak berapa nak galakkan aku bekerja di luar Kedah.

Selepas aku fikir-fikir balik ada baiknya aku cari pengalaman di tempat orang . Lagipun aku pada masa itu masih bujang jadi senanglah nak ke mana-mana pun .So aku terimalah tawaran kerja di Kelantan itu.

Aku rasa lega bila tiba di Kelantan sebab syarikat itu sediakan penginapan untuk staff ( yang bujang sajalah ) . Banyak pengalaman yang aku dapat sepanjang aku bekerja di syarikat itu . Aku bekerja selama 4 tahun iaitu dari tahun 1996 hinggalah tahun 2000 . Pengalaman-pengalaman itu akan aku catitkan di blog ini .

Aku resigned dari syarikat itu pada bulan Mei 2000 dan aku memulakan bisness mini market aku pada bulan Jun 2000 .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan